Leveringsutfordringer til storhusholdningsmarkedet

Informasjon til våre kunder

Leveringsutfordringer til storhusholdningsmarkedet

Gjenåpning av samfunnet og oppstarten av drift i flere bransjer er gledelig, men utfordrende for alle - og har også dessverre medført en del leveringsutfordringer for oss. Det vil si at vi opplever en god del mankosituasjoner og at du som kunde i enkelte tilfeller ikke vil få de varene du har bestilt. Noen kunder kan også oppleve å få et erstatningsprodukt.

Vi i Nortura PROFF ønsker å være en solid samarbeidspartner for deg som kunde – og så godt som mulig levere de produktene dere ønsker til enhver tid. Vi vil så godt vi kan forsøke å kontakte alle kunder dette gjelder i forkant. Vi opplever imidlertid svært stor pågang og det kan dessverre forekomme at kunder ikke får beskjed.

Dersom du ikke har mottatt varene du har bestilt eller ikke ønsker at vi legger til et erstatningsprodukt, må du ta kontakt med oss. Ta da kontakt med din lokale Nortura PROFF-konsulent eller ditt lokale Nortura salgskontor på telefon 955 18 500. Kontaktinformasjon til din lokale konsulent finner du her.

Vi opplever som sagt svært stor pågang nå, så vi ber om forståelse for at det er krevende å svare på alle henvendelser. Ekstra ressurser er satt inn for å bistå, men noe ventetid må dessverre påregnes.

Det er vanskelig å anslå hvor lenge denne situasjonen vil vare, men vi håper dette vil løse seg så raskt som mulig. Vi jobber intenst med å løse problemene og all vår prioritering er nå rettet mot å få varer ut til dere kunder. Vi beklager de ulemper dette medfører og ber om forståelse for situasjonen. Vi ønsker å rette en ekstra takk til alle våre kunder for tålmodighet og fleksibilitet.

Hilsen alle oss i Nortura PROFF